E-Participation (E-Penyertaan)
E-Participation merupakan kemudahan yang disediakan bagi mendapatkan maklumbalas berkenaan perkhidmatan yang disediakan oleh Majlis Perbandaran Klang.
E-Consultation (E-Konsultasi)
E-Consultation bertujuan untuk mengumpul maklum balas dan cadangan daripada orang ramai bagi meningkatkan kualiti perkhidmatan kepada rakyat.
- FB Rasmi MPKlang
- Borang Soal Selidik Kepuasan Pelanggan Majlis Perbandaran Klang (mulai Januari hingga Disember 2019)
E-Decision (E-Keputusan)
E-Decision membolehkan PBT mendapatkan maklum balas / input daripada orang ramai bagi membantu proses membuat keputusan berkaitan perkhidmatan PBT.
- Hai warga Klang! Mari luangkan sedikit masa mengisi kaji selidik sempena Sambutan Hari Kemerdekaan yang ke 62 .
- Keputusan soal selidik (terkini - 7.10.2019)
--------------------------------------------------------------------------------
- Bagaimanakah layanan yang anda terima daripada petugas semasa berurusan di kaunter perkhidmatan Majlis Perbandaran Klang?
- Keputusan soal selidik
--------------------------------------------------------------------------------
- Adakah perkhidmatan dalam talian (online) Majlis Perbandaran Klang membantu rakyat untuk menyelesaikan urusan berkaitan pertanyaan/pembayaran (aduan, cukai, lesen, kompaun dan lain-lain)?
- Keputusan soal selidik
--------------------------------------------------------------------------------
- Adakah pengurusan sampah oleh Kumpulan Darul Ehsan Berhad (KDEB) dapat membantu menyelesaikan masalah sampah di Klang?
- Keputusan soal selidik
--------------------------------------------------------------------------------